Wikia

Wiki Peace

Laman Utama

34laman di
wiki ini
Bincang0
Peace green.png Wiki-wordmark.png
Sebuah wiki yang didedikasikan untuk semua yang berkaitan dengan Komik Peace karya SNN95. Wiki ini juga bertujuan untuk mengarkibkan segala gambar dan maklumat tentang Peace. Kami sedang menguruskan hampir 34 buah artikel dalam wiki ini. Ingat untuk melihat Galeri Bonus dan Muka Depan Bab untuk lebih banyak gambar Peace!
Peace green.png

  Bab Terbaru
Amaran Spoiler! Baca atas risiko anda!
Bab 4 - Peace lwn. Black Oracle
Muka depan Bab 4

Pasukan Kean meneruskan misi menyelamatkan Yuufa. Mereka diserang hendap oleh ahli-ahli Black Oracle tetapi mereka dapat tanganinya dengan mudah. Mereka memecah masuk kubu Black Oracle dan bertemu dengan Zena. Dia menyatakan dalam masa tiga jam, kuasa Yuufa akan menjadi miliknya.

Baca ringkasan penuh di sini.

MyWikia
Get the My Wikia App!
With Wikia's official flagship app, My Wikia, you can search for communities and add them to your home screen and read constantly evolving, deep content in a customizable format.
DOWNLOAD NOW FOR FREE!
AppStoreButton

  Watak Utama

  Halaman Pilihan

Zena
Zena

Zena ialah seorang yang menggunakan ahli daripada Black Oracle untuk tujuan penangkapan Yuufa Henry. Dia amat kejam dan sanggup buat apa sahaja demi mendapatkan kuasa dan keabadian. Dia telah menyebabkan semua kaum Nawaih menjadi seperti budak kecil kerana dia telah menyerap hampir kesemua kuasa mereka, termasuk Oggy Foxy. Dia telah mengupah ahli Black Oracle untuk membantu melakukan tugasnya. Zena menyatakan yang semua kaum benci akan kaum Delva dan disebabkan itu Zena ambil kesempatan untuk menyerap semua kuasa kaum Nawaih. Dia juga mahu menguasai Linker.

Kuasa Yuufa diserap.png

Ahn~

  Laman Sekutu
Malay Fairy TailWiki InuYasha Bahasa Melayu

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak